Wednesday, December 16, 2015

The second journal insert in my Adori

I'm currently using a specially made for me traveler's notebook as a journal and have recently finished the second insert in this book, so I thought I'd give you a peek:















The little drawings in this spread were made for me by my grand niece.



If you want to know more about what an Adori is and where you might get one yourself you can check out my previous post about this beautiful notebook here.

Hope you enjoyed looking through my journal and I wish  you all a wonderful and artsy day!

6 comments:

  1. Wat een leuke inkijk weer! Heb je tijdens het schrijven al paraat wat je erbij wilt gaan plakken? Het past allemaal zo mooi in elkaar.

    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Alice

    ReplyDelete
    Replies
    1. De foto's en andere zaken komen meestal gewoon voort uit het 'dagelijks leven', bijv. van mijn wandelingen of verpakkingen, bestellingen, post, tekeningetjes etc. En als ik even niks heb heb ik altijd nog een hele lading stickers en uitgeknipte plaatjes beschikbaar.

      Delete
  2. Wat ben je weer ijverig geweest , geweldig om te zien en wat een discipline , super , werkt ook stimulerend als je jouw productiviteit ziet en dat is meegenomen , dank je daar voor !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tja, bij discipline denk ik altijd aan jezelf dwingen om iets te doen ook al heb je er geen zin in, maar schrijven is gewoon iets wat ik doe, al heel veel jaren. Mijn journal is gewoon vaste prik, haha.

      Delete
    2. Het begin is er weer. Het ziet er allemaal weer erg mooi en leuk uit Carin. Groetjes Laura

      Delete

I appreciate each and every comment. They make me really happy. I don't like spammers though and that's why the word verification is turned on. I know it's a pain, but I hope you understand.

I try to respond to all comments by directly replying in the comment section, but please understand that sometimes this may take some time. Know that I read them all and that they make my day.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...